torsdag 10 maj 2012

Nu får lillasyster blunda

Lofsan har utlyst en tävling där man kan vinna träningsredskap. Jag är med i tävlingen, men inte för egen del utan för min allra käraste lillasyster.

Vinn valfritt träningsredskap för max 500 kr hos Lofsan och www.bodystore.com

Jag har oregelbunda arbetstider, barn varannan vecka och dessutom är barnen så stora att man kan lämna dem själva ett par timmar. Så jag är inte i behov av hemmaträning utan knallar glatt iväg till gymmet eller joggingspåret.

Lillasyster däremot har det klurigare och träningspassen uteblir ofta på grund av barnvaktsbrist. Tyvärr tar det mej tre timmar att åka dit, så jag kan inte ställa upp som barnvakt.


(Om jag vinner kommer hon att få en step-upbräda. Något som jag vet att hon önskat sig länge.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar